Standardowa kreacja będąca docelowym miejscem dla większości kampanii reklamowych. Landing page może być prostą kreacją z formularzem zbierającym adresy e-mail użytkowników, jak również wyrafinowanym mechanizmem konkursowym lub angażującym z rozbudowanym CMS’em. Jesteśmy w stanie zrealizować dowolne oczekiwania i jednocześnie zapewnić wsparcie już na etapie konsultacji projektu. Mamy za sobą budowę dziesiątków zróżnicowanych mechanizmów, możemy więc szybko zasugerować lub zweryfikować wstępne założenia, dzięki czemu klienci nie muszą poświęcać zasobów na ślepe uliczki.
Landing page lub strona konkursowa może zawierać w sobie bardzo zróżnicowane elementy, takie jak:
- user generated content w postaci formularzy ze zdjęciami, tekstami lub video czy ich dowolną kombinację (np. kolaż zdjęć),
- integrację z zewnętrznymi usługami i serwisami takimi jak Instagram, Facebook, Twitter czy dowolnym innym,
- quizy, konkursy oparte na czasie, mini-gry html5 (advergaming)
- wszelkiego rodzaju generatory i kreatory (kreator koszulek, kreator brand hero).
Odpowiednie dobranie mechanizmów z pewnością zwróci się w postaci dużego zaangażowania. Większość bardziej złożonych landing pagy wyposażonych jest przez nas w CMS, co umożliwia klientowi modyfikowanie i moderowanie wpisów, generowanie listy zwycięzców lub eksport leadów do późniejszego wykorzystania.
Standardowy zestaw narzędzi do budowy landing page'a:
- WordPress, lub inny generyczny CMS,
- Bedrock (w przypadku WordPressa, o ile spełnione zostaną założenia co do hostingu),
- SASS/SCSS,
- Pixi.js,
- Phaser.io,
- jQuery,
- Kohana, Laravel, Symfony, Zend lub inny framework PHP,
- PostgreSQL/MySQL,
- Gulp, Capistrano, Git/Gitlab CI
Pozostałe elementy zależne są w dużej mierze od klienta i dostarczonych przez niego narzędzi.
Wciąż jeszcze elementem który traktowany jest po macoszemiu przez wielu z klientów, jest wersja mobilna/responsywna landing page’y. Z naszej strony nigdy nie podchodzimy do tego elementu ulgowo, jest to dla nas jeden z głównych elementów całego projektu, niezależnie od tego jak dużą wagę przykłada do tego klient. Zakładamy funkcjonowanie wszystkich elementów w taki sposób, aby możliwe było zapewnienie pełnej funkcjonalności zarówno na komputerach stacjonarnych jak i urządzeniach mobilnych wszelkiego rodzaju, zwracając również szczególną uwagę na wydajność.